Thursday, November 18, 2010

مبروك انتي نجحتي

مبروك انتي نجحتى

بسم الاب والابن والروح القدس انا فى السنة الاخيرة من الكلية وهذه السنة كانت من اصعب السنين نظرا لكثرة المواد ومشاريع التخرج والابحاث

لكنى كنت اترك كل شىء فى ايد الرب يسوع والقدسين وكنت ادرس مادة كاملة بلغة الانجليزية وكانت فى منتهى الصعوبة ولكن اخذت لهذة المادة ابو سيفين وتماف وابونا يسطس والانبا بيشوى لانى كنت قلقانة من هذة المادة

الى ان جاء موعد الامتحان وكان قبلها يومين ونصف فقط فلم استطيع الالمام بها فذكرت جزء بسيط جدا ودخلت الامتحان وكانت الورقة مكونة من 16 سؤال مقالى فكتبت الاسئلة اللى ذكرتها واللى مكنتش بعرف اجاوب علية كنت بكرر الاجابات السابقة وبعد انتهائى من الامتحان وضعت صورة ابو سيفين داخل ورقة الاجابة ولصق كان على كفن تماف ورملة ابونا يسى والملاك ميخائيل الى ان ظهرت النتيجة ونجحت بس كنت متوقعة ان ابو سيفين وتماف مش هيسبونى رغم خوفى من الصورة الى وضعتها فى ورقة الاجابة لكن اشكر ربنا والقدسين انه وقفوا جنبى
بركة ابو سيفين وتماف تكون معانا



Share

No comments:

Post a Comment

Facebook Comments

Popular Posts

My Blog List

Twitter