Saturday, December 4, 2010

شفاعة ابونا سمعان اعادت السلام للبيت

عِيشُوا بِالسَّلاَمِ، وَإِلهُ الْمَحَبَّةِ وَالسَّلاَمِ سَيَكُونُ مَعَكُمْ" (2كورنثوس 11:13)

تحكي احدى اعضاء الجروب

انا متزوجة و كنت على طول في مشاكل مع جوزي لحد ما تعبت و فقدت الامل في الراحة و هدوء البال وكانت مشاكل على اتفه الاسباب و بعدين هو سافر لمدة اسبوع و كمان حتى في خلال الاسبوع مكالمتنا كانت معظمها خناق وفقدت السلام لدرجة ان مكانش ليا نفس اعمل حاجة و لا حتى اشوف الفيس بوك بس في يوم قبل نهاية الاسبوع فتحت الرسائل و طلبت شفاعة ابونا سمعان بعد اللي قريته عن المعجزات العظيمة اللي بيعملها، مع اني قريت معجزاته قبل كده بس كنت حاسة ان مفيش فايدة بس المرة دي بعد ما طلبت شفاعته بقوة قلت له انا طلبتك قبل كده و باطلبك تاني اتصرف و حل كل حاجة انا مش عارفة ازاي بس اتصرف او حتى خليني اتاقلم على الجو ده لاني مكنتش قادرة احتمل خلاص، لدرجة ان ناس كتيرة كانت بتقولي شكلك كئيب بس انا مكنتش ببين على اد ما اقدر و بقول ده كله من قلة النوم و ولما طلبت شفاعة ابونا سمعان فوجئت بعد ما جوزي رجع من السفر معاملته اختلفت معايا تماما للاحسن واكيد سر الاختلاف الفجائي دا هو شفاعة ابونا سمعان ولكن في بعض مشاكل البسيطة صلولي كتير علشان نستمر على هذا التعامل الافضل وبركة ابونا سمعان تكون معانا كلنا
==================================================
يلا بنشجعكم كلكم انكم تجربوا تتطلبوا شفاعة ابونا سمعان في كل امور حياتكم.. المهنية، الدراسية، الاسرية، المرضية.. فستجدوه خير معين في الضيق.. ولا تنسوا ان ترسلوا لنا باخبار معجزاته وعجائبه معكم لتنالوا بركة نشر سيرته ومعجزاته للجميع وايضا تشاركوا في نشر رسالة العزاء والرجاء لكل المتضايقين والمتألمين.. وربنا يعوضكم





Share

No comments:

Post a Comment

Facebook Comments

Popular Posts

My Blog List

Twitter